zondag 18 juli 2010

zondag 18 juli - Wat te doen zo deze avond?


Jullie zullen nu vast allemaal denken: "Why the hack is he standing on the toilet? And why is there even a toilet on the picture?!" Of misschien denken jullie het gewoon in het Nederlands :P Het punt is, het gaat om het toiletje, met de nadruk op TJE. Het toilet is zo minuscuul, dat wij hier ons echt afvragen.. hoe kunnen die dikke (niet beledigend bedoelt, maar ze zijn gewoon onwijs ...) Amerikanen op zo'n KLEIN toiletje hun behoefte doen. Nu hou ik me daar natuurlijk niet zo mee bezig. Blijkt dat het toch wel een vraag is die mijn vader en moeder zich elke keer afvragen na een bezoek aan het toilet. Hmm, beetje vreemd...


En ik? Ik hou netjes de blog bij, een dagelijks dingetje dat ik ook gewoon elke avond doe, hoe moe ik ook ben.


Ja, lekker hoor. Daar zou ik ook geen moeite mee hebben ^^


Hmm.... verslaafd?? Staat er een keer een publieke computer, kan niemand er meer achter omdat Max hem heeft ingepikt.


Ja, die heeft overduidelijk zijn stoel gevonden hoor! En dan is het tijd om zijn boek te gaan lezen :P

Nou, hier dus een duidelijk beeld van wat er zo 's avonds gebeurt als we niets meer te doen hebben. Ook laten we je zien waar we mee zitten, de vraag van deze vakantie. Tjaa... je moet toch iets op deze blog zetten als je geen foto's hebt gemaakt omdat je eigenlijk niets gedaan hebt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten