maandag 12 juli 2010

maandag 12 juli

4 uur 's ochtends: Max lag met zijn knie in mijn rug, dus ik vraag fluisterend aan hem of hij opzij wilt gaan. Hij schuift op en valt vervolgens uit het bed, daarna vielen we allemaal weer in slaap toen hij gewoon weer in zn bedje lag.

Vanochtend bij het ontbijt ging het al weer lekker. Er zat een vrouw aan een tafeltje achter ons met een hond die 'In Training' was. Terwijl de vrouw weg loopt zeg mama: "Zo, dat is ook de magerste niet.." waarop mijn vader antwoord. "Ooh, dan is het zeker een dikke geleide hond."
*zucht* en daar zit je dan 's ochtends vroeg mee aan tafel.

Na het ontbijt hebben we de auto ingeladen en was het tijd om naar Tupelo te gaan, hier gingen we het geboortehuis van Elvis bekijken. Na ongeveer 3 en een half uur rijden waren we er dan eindelijk. Onderweg hadden Max en ik nog wat geslapen, maar ik werd halverwege wakker getrapt door mijn broertje... ook niet zo'n heel fijn gevoel. Nadat we het huisje door waren gelopen gingen mijn mama en ik nog even de giftshop in, en daarna gingen we weer op pad. Het was tijd om naar Memphis te gaan. Ook dit heeft ongeveer anderhalf uur geduurd, we hebben dus behoorlijk lang in de auto doorgebracht vandaag. Nu zitten we dan uiteindelijk op de hotelkamer. De Days Inn die ligt naast Graceland. Het hele hotel is in Elvis sfeer, en op drie kanalen op de tv worden alsmaar Elvis films afgespeeld.. dit houdt in dat Max en ik verplicht mee moeten kijken naar de films :P
Gelukkig zijn de films niet zo heel erg, en we kunnen altijd nog gaan zwemmen in het zwembad dat gemaakt is in de vorm van een gitaar.

Vanavond gaan we Memphis in om wat te eten, maar voorderest zijn we niet meer zoveel van plan vandaag, het was een dag met weinig wandelen en vooral veel zitten/slapen. Misschien gaan we Memphis nog even doorlopen en gaan we de verschillende giftshops bekijken, maar het kan ook zo zijn dat we dat morgen pas gaan doen.

Nu ga ik maar weer, tot morgen allemaal!
De groetjes van ons viertjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten