donderdag 15 juli 2010

donderdag 15 juli

Na een nacht van wakker liggen en luisteren naar gesnurk was het tijd om wakker te worden... dit wilde alleen niet helemaal lukken. Dus kwam mama met een idee om me uit bed te krijgen. "Bobbie, je hebt een smsje." Ik keek even op naar mama, "okee..." hmm, dat werkte niet helemaal. "Het is van Kenneth." Ik helemaal naar mn mobiel gelopen, "onee, toch niet, maar ik heb je wel mooi in beweging gekregen." Damn it.... toen moest ik me wel aan gaan kleden.
Vervolgens was het tijd om anderhalf uur lang in de auto te zitten want het was tijd om naar Natchez te gaan.

Tijdens de rit kwamen we een aantal Kudzu tegen (geen idee wat het was totdat ik het met mn eigen ogen gezien had). Ook in Natchez aangekomen konden we nog steeds van de mooie rit genieten, want ook hier werden we omringd door Kudzu. Als eerste gingen we naar ons huisje, een erg gezellig huisje waar we twee nachten zullen overnachten. Vervolgens was het tijd om de buurt te gaan verkennen, maar het was zóo ontzettend warm dat we dit al best wel snel zat waren. Dus zaten we al snel weer in het huisje, mama en papa gingen even op bed liggen, Max ging tv-kijken en ik ging even achter de laptop. Na een aantal uurtjes, nadat het was wat afgekoeld, gingen we weer verder met verkennen en was het ook tijd om wat te gaan eten. Dit deden we bij de "Pig Out Inn". Het was opzich wel lekker eten, maar niet heel bijzonder gezellig daarbinnen. Toen we klaar waren met eten was het tijd om boodschappen te doen, even melk en andere benodigdheden halen. Na heel de dag zonder bereik te hebben gezeten kwam mama opeens met het geweldige idee om handmatig een netwerk te selecteren, en tadaa, nu hebben we gelukkig weer bereik. Daarna gingen we weer terug naar het huisje, en hier zitten we dan. Papa zit buiten even te roken en een biertje te drinken, mama is een was aan het draaien en Max en ik zitten naar Adventure Time en Total Drama Worldtour te kijken. Gelukkig is het hierbinnen lekker cool, want zelfs 's avonds is het buiten nog warm. Gisteren was het hier 40 graden, en vandaag 39. Over een paar minuten is het weer tijd om te gaan slapen, morgen weer een hoop te doen.

Nog een fijne dag allemaal,
en de groetjes van ons viertjes.

P.s. vandaag zijn er niet zo veel foto's gemaakt dus er zullen geen foto's zijn. Morgen hopen we mooie foto's te kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten