dinsdag 20 juli 2010

dinsdag 20 juli

Vanochtend waren we al voor de wekker wakker. Ik moest van mijn moeder de wekker om 8 uur zetten, maar papa was al om 7 uur klaar wakker en ging dus alvast douchen. Ook wij werden voor 8 uur wakker (ik 7:55, maar ach. Het is voor achten). Na het aankleden en een donut als ontbijt was het tijd om naar Providence Canyon te rijden. Dit was gelukkig maar 30 minuutjes rijden.

Bij de Providence Canyon kwamen we voor het eerst pas andere Nederlanders tegen. Of all places, we zijn in allerlei bekende steden geweest, geen Nederlanders. We komen ergens afgelegen bij een of andere canyon, en ja hoor... nederlanders. Ik vond het wel apart. Mama en ik waren de enige die hen tegen kwamen. Papa en Max gingen de trail lopen, ik besloot om met mama mee terug te gaan en in de auto te wachten. Het was wel grappig, want ik had van papa de sleutel gekregen en startte de auto voor de airco, ook ging ik naast mama (achter het stuur dus) zitten. Je zag die Nederlanders echt denken: "zij bestuurt de auto? :"
Na een uur lang gewacht te hebben, een beetje lol hebben getrapt en grappige filmpjes gemaakt te hebben (twee filmpjes, maar volgens mij zijn ze echt heel vaag :P) begonnen we ons toch wel een beetje zorgen te maken, waar bleven ze nou?? Papa had mijn mobiel overgenomen voordat we terug liepen omdat hij zijn eigen mobiel vergeten was. Na 2 uur waren Max en papa eindelijk terug. Ze waren een beetje omgelopen en ook Max was tijdens het lopen ongerust geworden. Hij was al bang dat hij ons nooit meer terug zou zien, arme jongen :(

Gelukkig waren papa en Max er, na ook een aantal keer geprobeerd te hebben ze te bereiken via de mobiel. Wat bleek dus, ze hadden helemaal geen bereik... schiet ook niet echt op. Toen papa en Max een beetje op adem gekomen waren, was het tijd om weer 4 uur lang te gaan rijden naar het volgend adres: Waycross. We hebben een tijdje in de kamer gehangen en zijn daarna wezen eten bij Applebee's. Dit was weer erg lekker :)
Zometeen is het weer tijd om te gaan slapen want mama heeft al een wake-up call geregeld voor morgenochtend.

Een fijne dag allemaal daar in Nederland (hmm, die eindzin moet ik maar eens gaan veranderen, wordt zo eentonig anders).
En de groeten van ons vier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten