donderdag 22 juli 2010

woensdag 21 juli

Vanochtend weer vroeg gewekt door de wake-up call. Het was vandaag de dag van de swamptour. Na helemaal volgespoten te zijn met anti-insectenspray (serieus, ik mocht mijn kleding daarna pas aandoen, eerst heel mn lichaam onderspuiten) was het tijd om op pad te gaan.

Gelijk bij het parkeren zagen we al een alligator in het water liggen, we gingen naar binnen en bestelde een kaartje. Voordat we de swamptour gingen doen, konden we zien hoe de beren gevoed werden (ze hadden een ruimte waar 4 beren vrij rondliepen). We hadden natuurlijk geen beer in het wild gezien, maar het was wel heel erg leuk om ze dan toch nog zo te zien. Als je die beesten zo ziet zitten, lijken ze helemaal niet gevaarlijk... eerder knuffelbaar. Nadat we de beren bekeken hadden en een beetje probeerde te wennen aan al het gezoem om ons heen, was het tijd om op het bootje te stappen en de swamptour te doen. Dit duurde een uurtje. Mijn moeder en ik hadden verwacht dat dit veel te lang zou zijn, maar het ging naar ons gevoel zo snel. Ook tijdens de swamptour zagen we een alligator, en aan het einde van de trip zagen we ook een jong alligatortje (wat een raar woord :P). ik had heel de tijd een tasje schuin omhangen, en doordat het tegen mijn shirt aanleunde en het shirt vervolgens tegen mijn lijf.. was heel de insectenspray in mijn shirt gaan staan, je zag een streep zitten onder de riem van het tasje. Aangezien ik dit geen leuk gezicht vond, wilde ik een ander shirt kopen, maar deze waren allemaal veel te duur. Vervolgens kwam papa met een voorstel: "Trek mijn schone shirt dan aan." Dus ik heb daarna de hele dag in het shirt van papa gelopen.

We zitten nu in het huisje, en omdat de internetverbinding hier heel slecht is zal de blog niet elke dag bijgehouden worden. Dit houdt niet in dat het niet goed gaat hier, wij genieten gewoon van de zon, de zee en het strand :D Hopelijk worden we dan ook nog een beetje bruin deze vakantie! :P

Nog een fijne week allemaal,
en ik heb geen idee wanneer de volgende dagen erop zullen staan.
De groetjes van ons allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten