dinsdag 6 juli 2010

Dinsdag 6 juli

Vandaag verliep een stuk beter dan gisteren. We waren op weg naar een waterval en zijn gelijk goed gereden. Na ongeveer een uurtje gereden te hebben kwamen we bij de waterval aan. Onderweg kwamen papa en ik nog een Bobkat tegen, alleen was het ons niet gelukt een foto te maken. Vervolgens hadden we de auto neergezet en konden we het pad volgen richting de uitkijk op de waterval. Terwijl mama en Max bij de uitkijk bleven zitten, gingen papa en ik nog een paar honderd treden naar beneden, waar we uiteindelijk bij een brug uitkwamen. Vanaf hier was de waterval nog beter te zien. Het was wel een erge wiebelbrug, en met hoogtevrees is dat niet altijd even fijn. Toen we aan de overkant van de brug kwamen waren mijn benen nog aan het trillen. Na een paar foto's zijn we weer naar boven gegaan.

Op de weg terug hoopten papa en ik dat we de Bobkat nog een keer tegen zouden komen, al wisten we zeker van niet.. want hoe groot is nou de kans dat zo'n kat weer op dezelfde plek zou zitten! Nou, hoe klein die kans ook is, wij hadden geluk en zagen de kat weer. Terwijl mijn vader de auto nog opzij aan het zetten was, sprong ik al de auto uit om een foto te kunnen maken. Gelukkig maar dat het gelukt is :) Al is het jammer genoeg wel een wat wazige foto.

Vervolgens gingen we wat plaatsjes langs, op zoek naar een cafeetje om naar de voetbal te kunnen kijken. Tijdens de rust vonden we eindelijk een restaurantje waar we konden kijken. Hoewel we de eerste helft gemist hadden, wisten we wel al de tussenstand omdat we op de hoogte werden gehouden :) Dat vond mijn vader erg fijn.

Aan het einde van de wedstrijd gingen we op weg naar Asheville. Op weg naar ons motel. Omdat we via een volgens de reisgids mooie route gingen, deden we er wat langer over. Hier kwamen we ook door het stadje cherokee, een echte indianenstad. Hier waren allerlei leuke winkeltjes met verschillende indianenspulletjes. Na een paar winkeltjes bezocht te hebben reden we in 1x door naar ons motel. En nu zijn we er dan eindelijk :)

Tegenover het motel zit een Dunkin' Donuts, dus daar gingen we nog even heen voor ons avondeten, omdat we 's middags al veel op hadden bij de mexicaan. Nu zit Max nog even tv te kijken en papa en mama zijn de kaart aan het bekijken, zodat we weten hoe we morgen moeten rijden. Nog eventjes opblijven, en daarna is het weer tijd om naar bed te gaan :)

Weltrusten allemaal,
Heel veel groetjes aan iedereen daar in Nederland.