donderdag 22 juli 2010

donderdag 22 juli

Vanochtend konden we eindelijk een keer uitslapen. Mijn broertje en ik lagen samen boven op een kamer, allebei een apart bed. Er staat geen wekker bij ons in de kamer, dus ik heb geen idee hoe laat het was toen ik voor het eerst wakker werd.

De planning voor vandaag leek simpel, allemaal douchen, naar het strand, terug voor lunch en dan in het huisje even uitrusten. Toen papa wilde gaan douchen, bleek dat we geen warm water hadden. Het duurde dus drie uur voordat we eindelijk wel weer warm water hadden, er moest een man van de vacation rentals bijkomen om te kijken, en ook deze kon het eerst niet vinden. Na een aantal uur hadden we dus eindelijk warm water en kon de dag beginnen... hierdoor lagen we wel op het heetst van de dag op het strand. Het zeewater was heerlijk qua temperatuur. "Theewater" zoals mijn vader het noemde. Het zand was erg warm, en op de weg terug naar het huisje heb ik volgens mij mijn voeten verbrand aan het zand :P Zo voelde het in ieder geval wel. We dachten dat we niet zo lang op het strand gezeten hadden, een kwartiertje ofzoiets, toen we daarna op de klok keken bleken er alweer twee uur verstreken te zijn! De tijd gaat snel zo op het strand.

Daarna hebben we hier in het huisje geluncht. Gewoon simpel soep met brood. Nu doen papa en mama een middagdutje en kijkt Max tv. Het is me eindelijk gelukt om het signaal op te pikken, en ik doe dus nu even snel de blog, voordat mijn internet weer wegvalt. Vanavond gaan we ergens uit eten, maar eerst gaan we nog wat surfshops bekijken. Max wilt namelijk heel graag zo'n band voor in het water. Nog een fijne dag allemaal.

Geen idee wanneer er weer iets staat,
we zullen zien ;)
De groetjes van ons viertjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten