vrijdag 23 juli 2010

vrijdag 23 juli

Vanochtend konden we weer lekker uitslapen. Dat had ik ook wel nodig na een nacht met twee verschillende nachtmerries en dus wakkerworden om kwart over 5.
We gingen ontbijten en deden vervolgens onze badkleding aan, het was tijd voor een stranddag.

We hadden onze stoeltjes op het strand gezet en gingen vervolgens in de zee zwemmen, mijn broertje had een band gekocht, zodat hij over de golven kon drijven. Nadat hij een uurtje in de band had gelegen, mocht ik van hem erin. Ik die band in, bleef aan de zijkant mijn broekje achter de band hangen, stuk was het broekje :O En toen?
Ik hield mn broekje vast zodat hij niet losschoot en liep naar mijn ouders. Mijn vader had allang aan de manier van lopen gezien wat er aan de hand was. Mijn moeder kwam met het goede idee om het handvat van het plastic tasje af te scheuren en zo de zijkant even vast te maken. Ik deed mijn jurkje over mijn bikini aan en ging naar een van de surfshops om een nieuwe bikini te kopen. Vervolgens ging de stranddag gewoon door zoals gepland.

Na een aantal uur op het strand te zijn geweest, en we allemaal eigenlijk best wel verbrand waren, was het maar tijd om weer naar het huisje te gaan. Hier zitten we nu een beetje uit te rusten, Max voelt zich niet zo lekker, hij heeft misschien iets te lang in de zon gezeten.
Zometeen gaan we uit eten, maar wel makkelijk... we hebben allemaal niet zo'n honger.
Nog een fijne dag allemaal!
De groetjes van ons vieren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten